Zamiast robić często nudną, jednokierunkową prezentację, nauczyciel ma możliwość wykorzystać interaktywną tablicę do angażowania każdego ucznia w zajęcia. To sprawdzi się, niezależnie od tego, czy chodzi o:
aktywna tablica
• naukę słownictwa
• rozwiązywanie zadań matematycznych
• pokazy szczepów bakterii
Uczniowie zawsze są bardziej zainteresowani, jeśli w ramach nauczania oraz to właśnie dzięki takiej tablicy nauczyciele zintegrują tekst, obrazy, filmy i / czy też pliki audio. Na przykład nauczyciel ma okazję odtwarzać plik audio, by pokazać wymowę słowa wyświetlanego na tablicy. Uczniowie otrzymają wtedy szansę wymówienia innych słów, aby spowodować, czy robią to słusznie. Wykorzystanie nagrań wideo w nauce może także skłonić uczniów do myślenia poza konwencjonalnym środowiskiem klasowym. To generuje kreatywną oraz świeżą perspektywę uczenia się, co może prowadzić do wkładu uczniów w ich pomysły na lekcjach. Na dłuższą metę lekcje będą bardziej wciągające oraz z pewnością bardziej produktywne.
Roboty edukacyjne Abilix Krypton
Dni używania suchych tablic po których pisało się kredą już dawno przeminęły. Dziś nauczyciele w szkołach zaczynają coraz to częściej nauczać używając monitorów LCD wraz z tablicami interaktywnymi. To właśnie dzięki takiej technologii stosowanej w klasie każdy uczeń będzie pragnął wypróbować działanie tablicy, a to ma okazję pobudzić entuzjazm uczniów do angażowania się w proces kształcenia się. Jednakże za pomocą interaktywnych tablic wolno osiągnąć sporo więcej niż to, że uczniowie w takim środowisku szkolnym będą mieli więcej radości z nauki. Spójrzmy bliżej na to dzisiejsze wyposażenie szkół.
Tablice interaktywne a znacznie większy poziom zaangażowania nauczycieli i uczniów
Zamiast robić niejednokrotnie nudną, jednokierunkową demonstrację, nauczyciel może wykorzystać interaktywną tablicę do angażowania jakiegokolwiek ucznia w zajęcia. To sprawdzi się, bez względu od tego, czy chodzi o:
• naukę słownictwa
• rozwiązywanie zadań matematycznych
• pokazy szczepów bakterii
Uczniowie zawsze są o wiele bardziej zaintrygowani, jeżeli w ramach nauczania i to naturalnie dzięki takiej tablicy nauczyciele wbudują tekst, obrazy, filmy oraz / lub ewentualnie pliki audio. Na przykład nauczyciel ma prawo odtwarzać plik audio, aby przedstawić wymowę słowa wyświetlanego na tablicy. Uczniowie otrzymają w owym czasie możliwość wymówienia innych słów, żeby sprawić, czy robią to należycie. Wykorzystanie nagrań wideo w nauce może też skłonić uczniów do myślenia poza konwencjonalnym środowiskiem klasowym. To aktywuje kreatywną i świeżą perspektywę uczenia się, co może prowadzić do wkładu uczniów w ich pomysły na lekcjach. Na dłuższą metę lekcje będą o wiele bardziej wciągające i na pewno znacznie bardziej produktywne.